Економија
Велики успех НИС-ове апликације за плаћање горива
ВИШЕ ОД 250.0ОО „DRIVE.GO“ КОРИСНИКА
• НИС је прва компанија на домаћем тржишту која је увела могућност плаћања горива на самом точионом месту, без потребе одласка на касу, а ову иновативну услугу НИС је увео на домаће тржиште у априлу 2020. године
Потрошачи у Србији препознали су предности коришћења „Drive.Go“ мобилне апликације, па је тако од момента лансирања ове иновативне услуге до данас више од 250.000 потрошача преузело ову апликацију за плаћање горива.
„Drive.Go“ омогућава потрошачима плаћање горива путем мобилног телефона на самом точионом месту, без потребе одласка на касу на банзинској станици и на тај начин штеди време и омогућава безбедну и једноставну куповину горива.
Коришћење „Drive.Go“ мобилне апликације је крајње једноставно и сигурно за потрошаче, а све што је потребно јесте да се апликација преузме са „Google Play“, „Apple Store“ или „Huawei App Gallery“. Приликом сваког точења неопходно је да се апликација активира на мобилном уређају, пре или после точења скенира QR код који се налази на точионом месту, а након допуне резервоара кликне на опцију „плати“ у мобилној апликацији чиме је процес куповине и плаћања завршен. Сви подаци о платној картици који се уносе приликом регистрације налога чувају се на сигурносној страници банке, тако да је коришћење платне картице уз „Drive.Go“ потпуно безбедно.
„Као компанија која прати савремене трендове и ослушкује потребе својих потрошача, НИС интензивно ради на пољу дигитализације у малопродајном сегменту, а развој иновативних услуга остаје у фокусу нашег пословања и у наредном периоду. Улагањем у унапређење корисничког искуства доприносимо и успешном пословању саме компаније што не би било могуће без наших потрошача, чије поверење и задовољство остају наш коначни циљ и неприкосновени императив“, изјавила је Марија Халар, дирeктор Центра за дигиталну трансформацију и унапређење корисничког искуства у компанији НИС.
•••