Интервју

Драшко Спремо, директор Дунав а.д.о. Главна филијала осигурања Панчево

НАША НАЈВЕЋА ВРЕДНОСТ СУ НАШИ ЗАПОСЛЕНИ

• Стратешки нам је циљ да из године у годину побољшавамо квалитет пословања и функционалност наших услуга, да будемо и даље лидер на тржишту осигурања у Србији, али пре свега, да нас грађани, наши клијенти, као такве препознају и да нам и даље поклањају поверење

 

Како оцењујете годину на измаку са становишта пословних резултата компаније „Дунав осигурање“, а нарочито ГФО Панчево?

Са задовољством могу истаћи да је иза нас успешна пословна година, која нам је донела велики број изазова, али и снагу и умеће да се са изазовима изборимо на адекватан начин. Можемо се похвалити да смо као ГФО Панчево у стопу пратили компанију у целини и остварили резултате сходно капацитетима у кадровском и организационом смислу. У односу на прошлу годину, успели смо да за безмало 15% повећамо укупну фактурисану премију осигурања, задржимо наше тржишно учешће и остваримо све зацртане планске задатке. И ове године, по основу одштетних захтева наших клијената, решили смо позитивно око 3.000 штета у укупном износу од око 500 милиона динара и поред тога додатно подигли ниво ажурности у решавању штета. Сви процеси пословања у овој години одвијали су се баш онако како смо и замислили, што сматрам успехом свих запослених у оквиру Главне филијале осигурања Панчево, а посебну захвалност дугујем нашим осигураницима, дугогодишњим и оним новим.

— Који су најбољи показатељи доминантности „Дунава“ на тржишту осигурања?

Задовољство наших клијената најбољи је показатељ да ово што радимо и чему смо посвећени сви у компанији увек и свуда има смисла. Компанијско учешће на тржишту, као и поверење које нам дају наши клијенти, свакако су сатисфакција, али и велика обавеза да у наредним годинама будемо достојни наших осигураника. Наша дугогодишња доминација на тржишту осигурања није нимало случајна, већ је плод адекватног управљања, напорног рада свих у компанији и жеље да на крају у оваквом пословном процесу сви буду задовољни. Наш стратешки циљ је да из године у годину побољшавамо квалитет пословања и функционалност наших услуга, да будемо и даље лидер на тржишту осигурања у Србији, али пре свега да нас грађани, наши клијенти, као такве препознају и да нам и даље поклањају поверење.

— Које су услуге најпријемчивије и има ли нових услуга у односу на прошлу годину?

– Када је ГФО Панчево у питању, са сигурношћу могу рећи да је наше популарно осигурање домаћинства „чувар куће“ услуга која се и у овој години највише продавала. То осигурање је већ добро познато нашим суграђанима на територији целог јужног Баната. Реч је о услузи која сигурно има најбољи однос премије и покрића који осигураници добијају за свој новац и који адекватно штити настањене објекте и ствари у домаћинству наших осигураника. Уз поменуте добробити, постоји и могућност плаћања на дванаест месечних рата.

Уз „чувара куће“, у понуди је и нова услуга „каско судар“, која је од почетка наишла на одобравање наших корисника. То је услуга која за релативно мали новац, већ од 35 евра на годишњем нивоу, уз адекватно уговарање може покрити штету на вашем возилу која се десила на јавном путу или је започета на јавном путу у судару најмање два возила а за коју је делимично или у целости одговоран осигураник.

Свакако позивам наше суграђане да се о овим и другим услугама ближе упознају путем нашег сајта или доласком у наше просторије, сваким радним даном од 8 до 16 часова у Масариковој 4 у Панчеву и у нашим пословницама и канцеларијама у Вршцу, Ковину, Алибунару, Ковачици, Белој Цркви и Опову.

— Шта је најтраженије?

– И даље су најтраженија имовинска осигурања, ауто-каско, ауто-одговорност, осигурање од незгоде. Такође, велики раст бележи добровољно здравствено осигурање и осигурање од одговорности. Желео бих да истакнем како је свест грађана да се на путовање у иностранство не иде без путног осигурања озбиљно порасла.

— По чему се „Дунав осигурање“ разликује од других, шта је његова највећа предност?

– Желео бих да истакнем да „Дунав осигурање“ заузима високу 8. позицију на тржишту осигурања југоисточне Европе по укупној фактурисаној премији. „Дунав“ је једина осигуравајућа кућа из Србије која се на тој листи налази у првих десет компанија. Тај податак сам по себи шаље поруку да су нас, као компанију, наши клијенти уочили и издвојили, да им уливамо сигурност те да оправдавамо њихово поверење. Такође, наши објекти, филијале, пословнице и канцеларије налазе се у скоро сваком мало већем граду у Србији. То је аспект који нас свакако издваја од конкуренције. На крају, сигуран сам да су наша највећа предност наши запослени, како они који су дуго у компанији тако и нови нараштаји запослених које долазе, жељни да уче и напредују.

— Какви су планови на пољу даљег унапређења пословања и нових понуда?

– Као и досад, трудићемо се да услуге осигурања прилагодимо нашим клијентима. Константно ослушкујемо потребе наших осигураника, као и тржишта у целини, и тиме се колеге из Дирекције за осигурање воде приликом израде нових услуга и унапређења постојећих. Свака похвала, предлог, сугестија, па и критика нам је важна, јер уважавање онога што чујемо о нама свакако нас чини бољим.

Наставак рада на пољу дигитализације процеса пословања један је од приоритета компаније.

У наредном периоду наши процеси пословања биће богатији за неке врсте алата које ће бити на располагању нашим клијентима ради ефикаснијег и бржег сервисирања потреба сваког осигураника.

С. Батало