Прес

НИС и Банка Поштанска штедионица представили своје дигиталне услуге

У СКЛАДУ СА ЗАХТЕВИМА ТРЖИШТА И ПОТРЕБАМА ПОТРОШАЧА

Дугогодишње успешно партнерство НИС-а и Банке Поштанска штедионица додатно је оснажено новом иновативном услугом која је уведена прошле године, а реч је о могућности одложеног плаћања или плаћања у две једнаке рате, без камате

Компанија НИС и Банка Поштанска штедионица представиле су данас на бензинској станици „Нови Београд“ заједнички портфолио дигиталних услуга које су током последњих пет гoдина значајно допринеле унапређењу корисничког искуства на малопродајним објектима НИС-а. Иновативни пројекти омогућили су једноставна, брза и поуздана решења приликом плаћања производа и услуга на више од 300 НИС Петрол и Гаспром бензинских станица широм Србије.

Дигитални пројекти укључују, између осталог, могућност инстант плаћања IPS QR кодом на бензинским станицама НИС-а чији је носилац Народна банка Србије, као и опцију подизања готовине уз Post Card DinaCard картицу у оквиру НИС Петрол и Гаспром мреже бензинских станица. Такође, од 2021. године Банка Поштанска штедионица и НИС су по први пут омогућили услугу плаћања рачуна уз помоћ NBS IPS QR кода, а исте године, у сарадњи са компанијом Visa и могућност корисницима да на свим НИС Петрол и Гаспром бензинским станицама, уз било коју вредност куповине, подигну готовину уз Visa платну картицу. Дугогодишње успешно партнерство НИС-а и Банке Поштанска штедионица додатно је оснажено новом иновативном услугом која је уведена прошле године, а реч је о могућности одложеног плаћања или плаћања у две једнаке рате, без камате, уз Post Card DinaCard картицу Банке Поштанска штедионица на свим бензинским станицама НИС-а.

Такође, НИС је први у Србији омогућио плаћање горива на самом точионом месту без потребе одласка на касу, уз помоћ Drive.Go мобилне апликације, коју је до сада преузело више од 300.000 корисника.

Антон Черепанов, заменик генералног директора компаније НИС, навео је да је НИС препознат као компанија која је посвећена сталном унапређењу квалитета производа и услуга јер је циљ НИС-а да ствара нове вредности за компанију како би успешно одговорили на све захтеве и потребе тржишта:

Данас можемо да се похвалимо богатим портфолиом иновативних услуга које су повећале ефикасност. Слободно можемо рећи да НИС, са партнерима, на домаћем тржишту креира и предводи дигиталне трендове, а унапређење искуства потрошача је један од кључних задатака на путу наше дигиталне трансформације. Настављамо да радимо на развоју нових услуга за наше потрошаче, а у плану је много заједничких пројеката који ће додатно обогатити функционалност наше Drive.Go мобилне апликације, уз подршку наших партнерa“, истакао је Черепанов.

Оценивши да је партнерство Банке Поштанска штедионица и компаније НИС у претходном периоду успешно развијано кроз заједничке иновативне пројекте, Бојан Кекић, председник Извршног одбора Банке Поштанска штедионица истакао је да су сви досадашњи пројекти допринели унапређењу нових технологија, као и ефикасности платних услуга на бензинским станицама НИС-а, а пре свега добробити корисника тих услуга, што и јесте главни циљ:

То не би било могуће да није постојало стратешко опредељење Народне банке Србије да створи амбијент за развој иновативних платних услуга, као и без економске, финансијске и националне стабилности коју нам је омогућила држава Србија. Са компанијом НИС настављамо да развијамо нове пројекте, јер наши корисници с пуним правом од нас очекују нове и још квалитетније производе и услуге“, закључио је Кекић.